Ginkgo set, 200 rons SOLD

Standard

O buna prietena de-a mea e pur si simplu indragostita de frunzele de gingo biloba, asa ca m-am gandit ca ele ar arata bine pe un set mai pretentios, pentru o cina romantica.

Tot ea a fost si cea care mi-a pus la dispozitie desenul – e drept ca eu l-am :”personalizat” putin.

Astept cu nerabdare parerea ei!

A good friend of mine is simply in love on ginkgo leafs, so as  consequence to her feelings, i made a complete precious set, for a romantic evening.

She was the :”inspiration” source as well… and of course I modified a bit the design.

I am looking forward for her opinion!

Setul este format din 2 pahare de cristal pentru sampanie, o vaza pentru o singura floare si un suport de lumare pastila. Suportul de lumanare poate fi cumparat si separat. Am folosit pasta de satinare iar culoarea am realizat-o dintr-o combinatie de twin color cu acrilice.

The complete set has 2 champagne crystal glasses, one single flower vase and a candle support (which you can buy it alone as well).

Leave a Reply

