Art Boutique… cam asa a fost:-)

Standard

Cateva poze de la Art Boutique….astept sa le primesc si pe restul.

Cum a fost? Vesel, antrenant, cu mari emotii si mai ales cu evenimente neasteptate. Am ras mult, am plans putin, ne-am enervat ca sa nu ne pierdem antrenamentul, apoi am facut haz de necaz, dar cea mai importanta a fost atmosfera.

Am ras cu lacrimi si ne-am mentinut optimismul cu Elena – elenagheara.breslo.ro, am invatat atat lucruri practice dar si lectii frumoase de viata, cum sa nu iti pierzi curajul si optimismul cu Miruna – http://www.miruca.breslo.ro, am intalnit prieteni vechi si am vazut inca o data ce inseamna valoarea prieteniei cu Ramona Stepan – o gasiti pe blogspot sigur, am vazut ce inseamna sensibilitatea, valoarea, respectul de sine si mai ales naturaletea cu Monika si Razvan – http://www.art-souvenir.ro, iar Ioana din Constanta ne-a readus aminte ca ce este retro e frumos, ca ce este facut de casa si in casa concureaza cu brio alturi de marci arhicunoscute de produse de frumusete – si mama ce bine mai miroseau – http://www.jovis-homemade.blogspot.com ( le-am testat aseara). Si sa nu uitam de inconfundabila Roua- inca mai vreau papusa mea Alinutza:-)).

Iar cele doua curajoase organizatoare Ana si Diana…. ce sa mai vorbim…La nimic altceva decat …. VREM URMATORUL TARG!

Asa ca….poze.. pardon, pozne.

Leave a Reply

