Art Boutique editia a doua, Sibiu 30 aprilie-2 mai 2010

Standard

Salutari tuturor,

Mai sunt cateva zile si, incepand de Vineri de la 9 dimineata, la Casa Albastra din Piata Mare Sibiu ( e chiar imposibil de ratat, e mare, e albastra si adaposteste o gramada de comori, printre care si muzeul de Arta) veti putea admira,pipai si cumpara produse realizate 100% manual.

Art Boutique e la a doua editie in Sibiu, si veti gasi o varietate de produse realizate cu bun gust si daruire.

Ce imi place este faptul ca sunt artizani din toata tara: Sibiu, Brasov, Timisoara- ca sa va faceti o idee.

Daca v-at intrebat de ce nu am mai postat nimic pe blog au fost 2 motive: primul pentru ca am tot lucrat  (am pictat, am sters, iar am pictat, nemultumita fiind de rezultate) si al doilea pentru ceea ce am lurat am tinut ascuns pentru acecst targ…asa ca, daca vreti sa vedeti ce am mai facut in ultimul timp, va astept de Vineri 30 aprilie pana Duminica 2 mai, zilnic intre orele 9 -20 la Art Boutique.

Mi-ar face placere sa ne vedem!!!

Va astept,

Oana

Leave a Reply

